Przejdź do treści

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Wierzymy w społeczność open source oraz że WordPress i dodatki dla niego powinny być dostępne dla wszystkich.

Niestety autorzy wtyczek i szablonów nie zgadzają się na oddzielenie pomocy technicznej i automatycznych aktualizacji od kodu. Nie są ustalane również regionalne ceny jak i zniżki dla studentów.

Staramy się dostarczyć wtyczki i szablony premium w trzeci sposób, rezygnując z dodatkowych usług aby cena była jak najniższa. Dzięki temu otrzymasz pełne wersje wtyczek premium w bardzo niskiej cenie! Produkty kupujemy bezpośrednio u deweloperów i dystrybuujemy je dalej zgodnie z licencją GPL. Zapewniamy wygodne półautomatyczne aktualizacje wtyczek i szablonów za pomocą naszego serwera. Dzięki temu masz możliwość korzystania w wygodny sposób z produktów które ze względu na cenę były wcześniej nieosiągalne.

Nasz sklep prowadzi również sprzedaż na Allegro, gdzie poprzez wysoki poziom obsługi i oferty osiągnęliśmy zadowolenie kupujących.

Wszystkie pluginy i szablony dla WordPress są pod licencją GPL (General Public Licence), zarówno darmowe jak i płatne. Oznacza to że jeśli raz za nie zapłacimy, zgodnie z tą licencją możemy je dalej redystrybuować.

Zakup tych produktów za pośrednictwem naszej strony pozwala nam na utrzymywanie subskrypcji bezpośrednio u deweloperów, a co za tym idzie ten crowdfundingowy system zakupu wtyczek i szablonów pozwala na zachowanie niskich cen.

Nie. Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej związanej z produktem zachęcamy do zakupu odpowiedniej licencji bezpośrednio u dewelopera oprogramowania lub o skorzystanie z usług freelancera zajmującego się wsparciem dla WordPress. Można również skorzystać z społeczności WordPress aby uzyskać pomoc.

Brak suportu jest jednym z sposobów na to aby produkty te były dostępne w tak niskiej cenie.

Tak, ponieważ pochodzą one bezpośrednio od ich twórców i nie są w żaden sposób modyfikowane. Otrzymujemy je bezpośrednio od deweloperów i dystrybuujemy je zgodnie z licencją GPL.

Na dowolnej ilości stron. Wszystkie szablony i wtyczki są na licencji GPL więc można ich używać bez żadnych limitów.

Tak. Produkty aktualizowane są na bieżąco, najczęściej od razu jak się pojawi aktualizacja na stronie dewelopera. Za pomocą dedykowanego panelu można samodzielnie sprawdzić czy pojawiła już się nowa wersja produktu i czy można już pobrać ją za pośrednictwem naszego serwera. Planujemy również stworzenie wtyczki która będzie aktualizować sama zakupione produkty.

Wtyczki i szablony można zaktualizować na wiele szablonów. Zanim pobierzesz produkt ponownie sprawdź czy nowa wersja jest już do pobrania na naszym serwerze. Służą do tego specjalne panele do których otrzymasz dostęp po zakupie.

Dostępne metody:

1) Aktualizacja wtyczki poprzez wtyczkę do aktualizacji lub panel WP (rekomendowane):

Dla WP do wersji 5.5:

Kiedy już pobierzemy nową wersję produktu, poniższa darmowa wtyczka pozwala na aktualizację wtyczek i szablonów poprzez panel WordPress. W tym przypadku nie trzeba odinstalowywać starej wersji oraz można zrobić automatycznie kopię zapasową starej wersji podczas aktualizacji – w takim przypadku należy wybrać taką opcję w ustawieniach wtyczki. Aktualizacja przebiega identycznie jak instalacja nowej wtyczki, więcej informacji oraz wtyczka znajduje się na stronie poniżej:

Update Theme and Plugins from Zip File

Dla WP od wersji 5.5:

Wtyczkę instalujemy tak jak byśmy instalowali ją pierwszy raz, po czym pokaże się komunikat że katalog wtyczki już istnieje, i klikamy na dole przycisk “Zastąp obecny wysłanym”

2) Ręczna aktualizacja przez ftp:

Wtyczki i szablony można aktualizować również poprzez rozpakowanie archiwum z nową wersją produktu i przeniesienie go poprzez ftp do katalogu wtyczek lub szablonów. Ustawienia zostaną zachowane ponieważ są zapisane w bazie danych i nie są kasowane podczas kasowania plików. Przenosząc archiwum poprzez ftp do katalogu z wtyczkami i szablonami, należy wybrać nadpisanie istniejących plików, dzięki czemu pliki produktu zostaną zaaktualizowane.

Prosimy o zignorowanie tego. Kod ten jest potrzebny aby aktywować automatyczne aktualizacje lub w celu rejestracji aby uzyskać pomoc techniczną. W niektórych przypadkach służy on również do uzyskania dostępu do funkcjonalności online, jak np. biblioteka szablonów w chmurze – w takim przypadku w ofercie znajduje się informacja jakie dodatkowe funkcjonalności nie są dostępne.

Pozostałe funkcje premium wtyczek i szablonów są dostępne bez “aktywacji”. Oferowane są tylko wersje z możliwością wprowadzenia takiego klucza aby zachęcić kupujących do zakupu droższej wersji, stąd powiadomienia o konieczności aktywacji.

Pomoc techniczna jest dostępna tylko od producenta przez jego oficjalne kanały do komunikacji. Licencje z pomocą techniczną i automatycznymi aktualizacjami jeśli nie są zawarte w podstawowym pakiecie, są dostępne tylko poprzez bezpośredni kanał dystrybucji producenta.

Tak, pod warunkiem że jest on pod licencją GPL. W takim przypadku prosimy napisać do nas. Jeśli będzie taka możliwość, wystawimy ofertę z produktem na stałe.

Po zakupie przyznawany jest indywidualny link do pobierania produktu, i ten sam produkt można pobrać maksymalnie 10 razy dziennie aby zapobiec nadużyciom.  

Można to zrobić za pomocą dwóch darmowych wtyczek, pierwszą którą warto zainstalować jest “Disable Admin Notices”
 
 
Pozwala ona ukryć niepotrzebne powiadomienia indywidualnie. Po jej instalacji na komunikacie pojawi się przycisk w prawym dolnym rogu: “[Hide notification forever]”. Po jego kliknięciu komunikat nie pojawi się więcej.
 

Druga wtyczka to “Toogle Admin Notices” która pozwala wyłączać i włączać wszelkie powiadomienia o aktualizacjach i aktywacjach jednym kliknięciem, jak i pozostałe komunikaty. Po instalacji na górnym pasku (menu) na stronie panelu admina WordPress pojawia się napis “Toogle Admin Notices” który ukrywa i pokazuje wszystkie powiadomienia po kliknięciu na niego.

 
Zalecamy korzystanie z obu wtyczek jednocześnie
1) Część wtyczek i szablonów ma funckję która sprawdza parametry hostingu i ustawień WP czy są odpowienie. Informacja czy taka funkcja jest dostępna, znajduje się w dokumentacji. Jeśli wymagania nie są spełnione, należy naprawić to przed rozpoczęciem kolejnych kroków. 
 
2) Większość wtyczek i szablonów nie działa dobrze na najnowszym PHP, proszę zmienić wersję na serwerze na 7.4 która jest wersją stabilną i spróbować ponownie.
 
3) Czasem wtyczki powodują błędy wchodząc z czymś w konflikt co jest zainstalowane na stronie, najczęściej są to inne wtyczki które są aktywne. Można to naprawić poprzez wyłączenie wtyczki która powoduje konflikt, lub poczekać na rozwiązanie problemu w następnej aktualizacji wtyczki jeśli taka jest planowana. Aby sprawdzić co powoduje problem należy zrobić kopię zapasową strony i bazy danych, i wyłączyć wszystkie inne wtyczki na chwilę oraz włączyć domyślny szablon WordPress, i zostawić tylko wtyczkę która spowodowała błąd. Jeśli to pomoże trzeba włączać pozostałe wtyczki po kolei i sprawdzać czy strona nadal działa by znaleźć wtyczkę z którą powstaje konflikt.
4) Proszę spróbować zainstalować ją na zupełnie nowej instalacji WordPress aby wykluczyć inne źródła problemu. W ostateczności można też spróbować na innym hostingu na nowej instalacji aby wykluczyć również hosting jako źródło problemu. Jeśli nie mamy innego hostingu, można skorzystać z darmowego lokalnego serwera WAMP: https://www.fredericgilles.net/migrate-wordpress-local-windows-server/ 
 
5) Można spróbować poszukać informacji o błędzie w internecie. Czasem zdarza się że nowa aktualizacja jest wadliwa, dosyć często się to dzieje gdy jest nowa aktualizacja WordPress albo Woocommerce i wiele wtyczek przestaje być kompatybilnych i deweloperzy dopiero poprawiają błędy. Można wtedy zrobić downgrade WordPress i Woocommerce jeśli również go mamy do starszej stabilnej wersji i poczekać na aktualizacje wtyczek.
 
Problem z wgraniem pliku zip wtyczki lub szablonu?
 
Niektóre wtyczki i szablony mogą być zbyt duże aby dało się zrobić ich upload poprzed panel wtyczek lub szablonów WP w celu ich instalacji lub aktualizacji. W takim przypadku zawsze można zaktualizować lub zainstlować pliki przez FTP. W celu instalacji w WP jeśli mamy błąd, najcześciej pomaga zmiana lud dodanie poniższych parametrów PHP w pliku .htaccess znajdującym w katalogu głównym strony. Kod ten należy dodać na początku pliku.
 
php_value max_execution_time = 1600
php_value max_input_vars = 5000
php_value memory_limit = 512M
php_value post_max_size = 128M
php_value upload_max_filesize = 512M
 
Błąd typu: The Link You Followed Has Expired / Wybrany odnośnik jest nieaktualny
 
Problem ten nie ma związku z oferowanymi przez nas plikami, a z konfiguracją Państwa serwera / strony. Poniżej są przykładowe informacje mogące pomóc rozwiązać ten problem. W obu przypadkach dotyczy to wtyczek jak i szablonów
 
Informacja o plikach cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Aby dowiedzieć się więcej sprawdź naszą politykę plików cookie

Przypnij go na Pintereście

Koszyk