FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Wierzymy w społeczność open source oraz że WordPress i dodatki dla niego powinny być dostępne dla wszystkich.
Niestety autorzy wtyczek i szablonów nie zgadzają się na oddzielenie pomocy technicznej i automatycznych aktualizacji od kodu. Nie są ustalane również regionalne ceny jak i zniżki dla studentów.
Staramy się dostarczyć wtyczki i szablony premium w trzeci sposób, rezygnując z dodatkowych usług aby cena była jak najniższa. Dzięki temu otrzymasz pełne wersje wtyczek premium w bardzo niskiej cenie! Produkty kupujemy bezpośrednio u deweloperów i dystrybuujemy je dalej zgodnie z licencją GPL. Zapewniamy wygodne półautomatyczne aktualizacje wtyczek i szablonów za pomocą naszego serwera. Dzięki temu masz możliwość korzystania w wygodny sposób z produktów które ze względu na cenę były wcześniej nieosiągalne.
Nasz sklep prowadzi również sprzedaż na Allegro, gdzie poprzez wysoki poziom obsługi i oferty osiągnęliśmy zadowolenie kupujących.
Wszystkie pluginy i szablony dla WordPress są pod licencją GPL (General Public Licence), zarówno darmowe jak i płatne. Oznacza to że jeśli raz za nie zapłacimy, zgodnie z tą licencją możemy je dalej redystrybuować.
Zakup tych produktów za pośrednictwem naszej strony pozwala nam na utrzymywanie subskrypcji bezpośrednio u deweloperów, a co za tym idzie ten crowdfundingowy system zakupu wtyczek i szablonów pozwala na zachowanie niskich cen.
Nie. Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej związanej z produktem zachęcamy do zakupu odpowiedniej licencji bezpośrednio u dewelopera oprogramowania lub o skorzystanie z usług freelancera zajmującego się wsparciem dla WordPress. Można również skorzystać z społeczności WordPress aby uzyskać pomoc.
Brak suportu jest jednym z sposobów na to aby produkty te były dostępne w tak niskiej cenie.
Tak, ponieważ pochodzą one bezpośrednio od ich twórców i nie są w żaden sposób modyfikowane. Otrzymujemy je bezpośrednio od deweloperów i dystrybuujemy je zgodnie z licencją GPL.
Na dowolnej ilości stron. Wszystkie szablony i wtyczki są na licencji GPL więc można ich używać bez żadnych limitów.
Tak. Produkty aktualizowane są na bieżąco, najczęściej od razu jak się pojawi aktualizacja na stronie dewelopera. Za pomocą dedykowanego panelu można samodzielnie sprawdzić czy pojawiła już się nowa wersja produktu i czy można już pobrać ją za pośrednictwem naszego serwera. Planujemy również stworzenie wtyczki która będzie aktualizować sama zakupione produkty.
Wtyczki i szablony można zaktualizować na wiele szablonów. Zanim pobierzesz produkt ponownie sprawdź czy nowa wersja jest już do pobrania na naszym serwerze. Służą do tego specjalne panele do których otrzymasz dostęp po zakupie.
Dostępne metody:
1) Aktualizacja wtyczki poprzez wtyczkę do aktualizacji lub panel WP (rekomendowane):
Dla WP do wersji 5.5:
Kiedy już pobierzemy nową wersję produktu, poniższa darmowa wtyczka pozwala na aktualizację wtyczek i szablonów poprzez panel WordPress. W tym przypadku nie trzeba odinstalowywać starej wersji oraz można zrobić automatycznie kopię zapasową starej wersji podczas aktualizacji – w takim przypadku należy wybrać taką opcję w ustawieniach wtyczki. Aktualizacja przebiega identycznie jak instalacja nowej wtyczki, więcej informacji oraz wtyczka znajduje się na stronie poniżej:
Update Theme and Plugins from Zip File
Dla WP od wersji 5.5:
Wtyczkę instalujemy tak jak byśmy instalowali ją pierwszy raz, po czym pokaże się komunikat że katalog wtyczki już istnieje, i klikamy na dole przycisk “Zastąp obecny wysłanym”
2) Ręczna aktualizacja przez ftp:
Wtyczki i szablony można aktualizować również poprzez rozpakowanie archiwum z nową wersją produktu i przeniesienie go poprzez ftp do katalogu wtyczek lub szablonów. Ustawienia zostaną zachowane ponieważ są zapisane w bazie danych i nie są kasowane podczas kasowania plików. Przenosząc archiwum poprzez ftp do katalogu z wtyczkami i szablonami, należy wybrać nadpisanie istniejących plików, dzięki czemu pliki produktu zostaną zaaktualizowane.
Prosimy o zignorowanie tego. Kod ten jest potrzebny aby aktywować automatyczne aktualizacje lub w celu rejestracji aby uzyskać pomoc techniczną. W niektórych przypadkach służy on również do uzyskania dostępu do funkcjonalności online, jak np. biblioteka szablonów w chmurze – w takim przypadku w ofercie znajduje się informacja jakie dodatkowe funkcjonalności nie są dostępne.
Pozostałe funkcje premium wtyczek i szablonów są dostępne bez “aktywacji”. Oferowane są tylko wersje z możliwością wprowadzenia takiego klucza aby zachęcić kupujących do zakupu droższej wersji, stąd powiadomienia o konieczności aktywacji.
Pomoc techniczna jest dostępna tylko od producenta przez jego oficjalne kanały do komunikacji. Licencje z pomocą techniczną i automatycznymi aktualizacjami jeśli nie są zawarte w podstawowym pakiecie, są dostępne tylko poprzez bezpośredni kanał dystrybucji producenta.
Tak, pod warunkiem że jest on pod licencją GPL. W takim przypadku prosimy napisać do nas. Jeśli będzie taka możliwość, wystawimy ofertę z produktem na stałe.
Po zakupie przyznawany jest indywidualny link do pobierania produktu, i ten sam produkt można pobrać maksymalnie 10 razy dziennie aby zapobiec nadużyciom.
Druga wtyczka to “Toogle Admin Notices” która pozwala wyłączać i włączać wszelkie powiadomienia o aktualizacjach i aktywacjach jednym kliknięciem, jak i pozostałe komunikaty. Po instalacji na górnym pasku (menu) na stronie panelu admina WordPress pojawia się napis “Toogle Admin Notices” który ukrywa i pokazuje wszystkie powiadomienia po kliknięciu na niego.